četrtek, 8. maj 2008

Piknik!!!


















Obalno društvo proti mučenju živali vabi skupaj s kinološkim društvom na...

PIKNIK Z NAJBOLJŠIM PRIJATELJEM

Dobimo se v nedeljo, 11. maja 2008 ob 16. uri v Kopru, na poligonu Kinološkega društva Obala (ob poti za Supernovo).

Vabljeni vsi, ki ste v zadnjih letih posvojili psa iz Obalnega zavetišča, kot tudi vsi ostali lastniki psov in tisti, ki imate radi pse in želite preživeti nedeljsko popoldne v pasji družbi.

Začelo se bo s predstavitvijo KD Obala, nadaljevalo z bogatim srečelovom...poudarek je pa na druženju, klepetu in izmenjavi izkušenj.

Ne pozabite na povodec, odejo ali blazino za sedeti in če je potrebno tudi nagobčnik.

Se vidimo :-)

Še ostale slike iz Lonjinega albuma:

4 komentarji:

lonja pravi ...

No, a je bilo fajn? Mi smo se imeli super:)

lonja pravi ...

http://lonjah2.moj-album.com/album/12078875/

Saraja pravi ...

Ker je bil to moj prvi pasji piknik, ne znam in ne morem napraviti nobene primerjave. Sem pa vesela, da se vzdržuje stik s posvojitelji in bivšimi azilanti.

Vsako reklamiranje je prav gotovo koristno...ali tako, da posvojitelji širijo glas v svoji okolici...ali tako, da ostali potencialni posvojitelji slišijo po radiu oglas oz. vabilo na piknik...

Na fotkah sta pa dva naša zavetiščna privilegiranca ;-), Das in Saška.

Saraja pravi ...

Ojoj, da ne pozabim na Sheilo in njene slaščice. Res, vsa pohvala za trud, energijo, vloženi čas in dobro voljo...ter nenazadnje za "rezultat", ki se mu reče Njami njami!!! ;-) Ne vem, če bi se ravno hvalila, ampak priznam, da sem skoraj vse poskusila ;-)...in njena gibanica je...mmmhhhhmmmmmm, fantastična!!!