sreda, 23. april 2008

Kera in Šari
























Kera je mešanka z nemškim ovčarjem, stara približno 4 leta in je sterilizirana. Če imate doma psa, ki ga je potrebno vzgojiti in si želi družbe, je naša Kera odlična kombinacija. Svojega sostanovalca v zavetišču namreč vodi na sprehod in s sprehoda, skratka budno nadzira vsak njegov gib.

Šari je mešanček srednje rasti z daljšo dlako. Je prilagodljiv, nežen in komaj čaka, da bo zapustil zavetiščni boks in ga zamenjal s čisto pravim domom. Posvojen na daljavo!

Kera je res taka...pozorna, skrbna, kot ena mama. Vse ima pod kontrolo, obenem je pa še zelo prijazna in poslušna. Zna spremljati človeka, kot da bere misli. Taka delavna, marsikaj postori, he he. Jaz sem ji že po prvih petih minutah zaupala in na koncu samo ugotovila, da sem naredila prav. Super psička je.

Šari pa...ehhh, he he...s sprehoda sem prišla vsa popraskana in zadihana, zmatrana. Tudi Kera je rekla, da čudežev pa ne mora delat ;-)

V glavnem, jaz že en teden težim in sprašujem naokoli, če je Šari gluh ali slep ali kar oboje.
Pa se mi Saša samo smeji in pravi, da Šari se predvsem dela Francoza!!! On je pač tak, malo (oz. dosti) po svoje, boemski, kaj čmo. Umetnik. Se ga ne da do konca razumeti. Kaj šele, da bi ga človek utrujal s kakimi banalnostmi...

Komaj čakam, da ju še kdaj peljem...zdaj ko ne bom več tako zaskrbljena ;-)

6 komentarjev:

lonja pravi ...

Kera in Šari sta največje face:)) Ampak sta res! Včeraj je Šari cel dan prenašal okoli igračko- piskajočo kocko - in imel s tem tako veselje:))

Unknown pravi ...

Kolikor razumevam sem tretjič postal boter.Dvakrat poprej klasični človeški,sedaj kot kaže prvič pasji.Kerino ime je bilo posledica nepozornosti,morda slabega sluha in nepoznavanje vseh razlik znotraj različnih slovenskih narečij ali govorov.
Ker jima je bilo sprehajanje in občutek kratkotrajne svobode zelo všeč ju je bilo prav težavno dobiti pred objektiv kamere,so bile potrebne manjše zvijače,a nastale slike so prav všečne.

snow-runner pravi ...

Dve sliki izstopata potem, ker sta psa brez pvodca in v travi.

Ker nisem ju še videl v živo si ne morem zamišljati kot si pri ostalih psih užitek ko lahko tečeta okoli in delata kroge. Če sem prav razumel je Šari ta manjši. Je slučajno mešanec s Kraškim?

Sprašujem se če vam je uspelo zaznati kakšno travo jedo?

Po zapažanjih ki sem jih jaz zabeležil si prav izbirajo travo ne samo po vrsti ampak če je že pred tem bil kakšen drug pes na tem mestu!

Unknown pravi ...

Kolikor se jaz spomnim je Šari res manjši,rjavkast fantič.Ker Kera je mislim dobila ime po mojem začudenem vprašanju:¨Kera?¨,v bistvu sem pa preslišal neko besedo oziroma nisem znal razločiti vseh pomenov različnih slovenskih govorov(katera?).Na sprehodu sta bila še oba pod kodo No name.Mislim,da je ravno Šari jedel travo,sem sam takoj pomislil na pomanjkanje mineralov v telesu,kako travo je užival pa ne bi vedel,ker teh ne poznam preveč,kaj šele tisto primorsko.
Domneva,morda naivna je da je pomanjkanje povezano z njegovim domnevnim slabšim sluhom ali vidom,vsekakor bi lahko sklepali na določeno fiziološko asimetrijo v telesu,kot posledici preteklega časa in odnosa ljudi napram njemu.

Saraja pravi ...

Snežni...grickajo tisto običajno, tisto ostro. Ne vem, kako bi jo drugače opisala.

So zanimivi, ja, (tudi)kar se tega tiče. Največji porabnik zelenjave ;-) je Snif.

Saraja pravi ...

Kera je res ena fajn punca...vsakič me pozdravi, ko grem mimo.

Še celo za Šarija se mi zdi, da ni več tak Francoz ;-)