petek, 18. april 2008

Za intermezzo




"Hja...kaj da rečem, da ne bo izpadlo preveč samovšečno?! ;-))) Ja, menda sem zelo lep, ampak zelo, res zelo...zato tudi ni potrebno, da vas skrbi zame, ker sem bil že zdavnaj posvojen...ampak menda sem tako zelo lep - aja, sorry, se že ponavljam?! - no, v glavnem, baje da me je škoda, da ostanem nekje arhiviran, in da me svet ne vidi.
Me mika, da bi k temu dodal še eno "malenkost"...da nisem samo najlepši, temveč tudi zelo prebrisan...pa ne vem, če bi prenesli...hi hi hi" ;-)))

"Khm, khm...bruh, bruh...tale pa res ne zna vicov pripovedovat!" ;-))))

8 komentarjev:

lonja pravi ...

Lord?:)) No sam pač mu je treba priznat...:) Če je res, je res...

Saraja pravi ...

Ja...do naziva Lord mu je manjkala samo še ena konkretna kopel ;-)

gozdna vila pravi ...

Mamica, kaj tudi tem belim kepam se reče peskoti ? :)

Unknown pravi ...

Uh, pa bi bilo res škoda ne objaviti teh slik :). Seveda je model krasen in še take face poka, da je joj, ampak moram povedati, da tudi pokrajina v ozadju nedvomno naredi sliko. In nenazadnje pohvale tisti izza fotoaparata;).
Mislim, da sem Lorda s svojo novo frizuro videla pred dvemi dnevi. Sicer sem bila v avtu in se nisem mogla ustaviti, je pa lepo paradiral na sprehodu. Sprva, ko sem se približevala psu, sem gledala skozi šipo kaj je to zaena pasma in potem vidim Lord - pobriti samojed :). Glava kožata, rep pravtako, telo pa na minimum. Nedvomno se sedaj bolje počuti, dlaka pa itak zraste ;).

Saraja pravi ...

Ma kako si ga prepoznala??? ;-)

Še zdaj se režim, ko se spomnim, kako sem zadnjič Lonji hitela razlagat, da pa je v zavetišču spet en nov pesko...tak mali, nežen, srčkan, prijeten in sploh in oh. Pa je bil Čiro, ki je seveda res tak...samo da je imel drugačno frizuro ;-))))). No, priznajte, on je res konkretno postrižen ;-)

Unknown pravi ...

Prepoznala? Hm, ker sklepam, da ni prav veliko samojedov na tistem koncu tako pobritih :))). Pa le kako ne bi tega njegovega pajacastega frisa prepoznala :D.
Uh, Čiro je v bistvu kosmatulja, ki se je trenutno preoblekela v šnavcerja :).

Saraja pravi ...

He he...menda nekdo vse postriže v šnavcerje ;-)))

snow-runner pravi ...

Mali medvedek, :):):).

Kako pa so izkušnje s težavami vvročini? Namreč pri nas na Štajerskem je v zadnjih letnihvročinah veliko srčnih infarktov pri rasah, ki so genetsko pogojene s severom ne samo samojedi tudi alamuti in ...